သန ၄၄.၅: တတိယ သာရိပုတၱေကာ႒ိကသုတ္

၄၁၄။ အခါတစ္ပါး၌ အသွ်င္သာရိပုၾတာႏွင့္ အသွ်င္မဟာေကာ႒ိကတို႔သည္ ဗာရာဏသီျပည္ ဣသိပတန မိဂဒါဝုန္ေတာ၌ (သီတင္းသံုး) ေနေတာ္မူကုန္၏။ပ။ [ထိုအေမးမ်ဳိးပင္တည္း။ ]

ငါ့သွ်င္ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မမူျခင္း၏ အေၾကာင္းအေထာက္အပံ့ကား အဘယ္ပါနည္းဟု ေမး၏။ ငါ့သွ်င္ ႐ုပ္၌ စြဲမက္မႈ မကင္းသူ လိုခ်င္မႈ မကင္းသူ ခ်စ္ခင္မႈ မကင္းသူ မြတ္သိပ္မႈ မကင္းသူပူေလာင္မႈ မကင္းသူ တပ္မက္မႈ မကင္းသူအား ” သတၱဝါသည္ ေသသည္မွ ေနာက္၌ ျဖစ္၏ ”ဟူ၍လည္း အယူျဖစ္၏။ပ။ ”သတၱဝါသည္ ေသသည္မွ ေနာက္၌ ျဖစ္သည္လည္း မဟုတ္မျဖစ္သည္လည္း မဟုတ္ ” ဟူ၍လည္း အယူျဖစ္၏။ ေဝဒနာ၌ ။ သညာ၌ ။ သခၤါရတို႔၌ ။ ဝိညာဏ္၌ စြဲမက္မႈ မကင္းသူ လိုခ်င္မႈ မကင္းသူ ခ်စ္ခင္မႈ မကင္းသူ မြတ္သိပ္မႈ မကင္းသူ ပူေလာင္မႈ မကင္းသူတပ္မက္မႈ မကင္းသူအား ”သတၱဝါသည္ ေသသည္မွ ေနာက္၌ ျဖစ္၏ ”ဟူ၍လည္း အယူျဖစ္၏။ပ။ ” သတၱဝါသည္ ေသသည္မွ ေနာက္၌ ျဖစ္သည္လည္း မဟုတ္ မျဖစ္သည္လည္း မဟုတ္ ” ဟူ၍လည္းအယူျဖစ္၏။ ငါ့သွ်င္ ႐ုပ္၌ စြဲမက္မႈ ကင္းသူ။ပ။ ေဝဒနာ၌ ။ သညာ၌ ။ သခၤါရတို႔၌ ။ ဝိညာဏ္၌ စြဲမက္မႈကင္းသူ လိုခ်င္မႈ ကင္းသူ ခ်စ္ခင္မႈ ကင္းသူ မြတ္သိပ္မႈ ကင္းသူ ပူေလာင္မႈ ကင္းသူ တပ္မက္မႈကင္းသူအား ”သတၱဝါသည္ ေသသည္မွ ေနာက္၌ ျဖစ္၏ ”ဟူ၍လည္း အယူ မျဖစ္။ပ။ ”သတၱဝါသည္ေသသည္မွ ေနာက္၌ ျဖစ္သည္လည္း မဟုတ္ မျဖစ္သည္လည္း မဟုတ္ ”ဟူ၍လည္း အယူ မျဖစ္။ ငါ့သွ်င္ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္ မမူျခင္း၏ အေၾကာင္းအေထာက္အပံ့ကား ဤသည္ပင္တည္းဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။

ပၪၥမသုတ္။