၁၁၅။ ရဟန္းတို႔ အလိုရွိအပ္ကုန္ ႏွစ္သက္အပ္ကုန္ စိတ္ႏွလံုးကို ပြါးေစတတ္ကုန္ ခ်စ္ခင္ဖြယ္သေဘာရွိကုန္ေသာ ကာမႏွင့္ စပ္ယွဥ္ကုန္ေသာ စြဲမက္အပ္ကုန္ေသာ စကၡဳဝိညာဏ္ျဖင့္ ျမင္အပ္ကုန္ေသာအဆင္းတို႔သည္ ရွိကုန္၏။ ထိုအဆင္းကို ရဟန္းသည္ အလြန္ႏွစ္သက္ခဲ့မူ စြဲလမ္းခဲ့မူ လႊမ္းမိုး၍ တည္ခဲ့မူရဟန္းတို႔ ဤရဟန္းကို စကၡဳဝိညာဏ္ျဖင့္ ျမင္အပ္ကုန္ေသာ အဆင္းတို႔၌ အေႏွာင္အဖြဲ႕ခံရသူ၊ မာရ္၏ေနရာအိမ္သို႔ ေရာက္ေနရသူ၊ မာရ္၏ အလိုသို႔ လိုက္ေနရသူ၊ မာရ္၏ ေက်ာ့ကြင္းကို (လည္ပင္း၌ ) စြပ္ထားသူဟု ဆိုအပ္၏။ ထိုရဟန္းသည္ မာရ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ျဖင့္ ေႏွာင္ဖြဲ႕ခံေနရၿပီ၊ ယုတ္မာေသာမာရ္၏ အလိုရွိတိုင္း အျပဳခံေနရၿပီ။ပ။
ရဟန္းတို႔ ဇိဝွါဝိညာဏ္ျဖင့္ လ်က္အပ္ကုန္ေသာ အရသာတို႔သည္ ရွိကုန္၏။ပ။ ရဟန္းတို႔ အလိုရွိအပ္ကုန္ ႏွစ္သက္အပ္ကုန္ စိတ္ႏွလံုးကို ပြါးေစတတ္ကုန္ ခ်စ္ခင္ဖြယ္သေဘာရွိကုန္ေသာ ကာမႏွင့္ စပ္ယွဥ္ကုန္ေသာ စြဲမက္အပ္ကုန္ေသာ မေနာဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ကုန္ေသာ သေဘာတရားတို႔သည္ ရွိကုန္၏။
ထိုသေဘာတရားကို ရဟန္းသည္ အလြန္ႏွစ္သက္ခဲ့မူ စြဲလမ္းခဲ့မူ လႊမ္းမိုး၍ တည္ခဲ့မူ ရဟန္းတို႔ ဤရဟန္းကို မေနာဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ကုန္ေသာ တရားတို႔၌ အေႏွာင္အဖြဲ႕ခံရသူ၊ မာရ္၏ ေနရာအိမ္သို႔ေရာက္ေနရသူ၊ မာရ္၏ အလိုသို႔ လိုက္ေနရသူ၊ မာရ္၏ ေက်ာ့ကြင္းကို (လည္ပင္း၌ ) စြပ္ထားသူဟုဆိုအပ္၏။ ထိုရဟန္းသည္ မာရ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕ျဖင့္ ေႏွာင္ဖြဲ႕ခံရၿပီ၊ ယုတ္မာေသာ မာရ္၏ အလိုရွိတိုင္းအျပဳခံေနရၿပီ။
ရဟန္းတို႔ အလိုရွိအပ္ကုန္ ႏွစ္သက္အပ္ကုန္ စိတ္ႏွလံုးကို ပြါးေစတတ္ကုန္ ခ်စ္ခင္ဖြယ္သေဘာရွိကုန္ေသာ ကာမႏွင့္ စပ္ယွဥ္ကုန္ေသာ စြဲမက္အပ္ကုန္ေသာ စကၡဳဝိညာဏ္ျဖင့္ ျမင္အပ္ကုန္ေသာ အဆင္းတို႔သည္ ရွိကုန္၏။ ထိုအဆင္းကို ရဟန္းသည္ အလြန္မႏွစ္သက္ခဲ့မူ မစြဲလမ္းခဲ့မူ လႊမ္းမိုး၍ မတည္ခဲ့မူ့ရဟန္းတို႔ ဤရဟန္းကို စကၡဳဝိညာဏ္ျဖင့္ ျမင္အပ္ကုန္ေသာ အဆင္းတို႔မွ လြတ္ေျမာက္သူ၊ မာရ္၏ေနရာအိမ္သို႔ ေရာက္မေနသူ၊ မာရ္၏ အလိုသို႔ လိုက္ မေနရသူ၊ မာရ္၏ ေက်ာ့ကြင္းကို (လည္ပင္းမွ) ခြၽတ္ထားၿပီးသူဟု ဆိုအပ္၏။ ထိုရဟန္းသည္ မာရ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕မွ လြတ္ေျမာက္ၿပီ၊ ယုတ္မာေသာမာရ္၏ အလိုရွိတိုင္း အျပဳ မခံရေတာ့ၿပီ။ပ။
ရဟန္းတို႔ ဇိဝွါဝိညာဏ္ျဖင့္ လ်က္အပ္ကုန္ေသာ အရသာတို႔သည္ ရွိကုန္၏။ပ။ ရဟန္းတို႔ အလိုရွိအပ္ကုန္ ႏွစ္သက္အပ္ကုန္ စိတ္ႏွလံုးကို ပြါးေစတတ္ကုန္ ခ်စ္ခင္ဖြယ္သေဘာရွိကုန္ေသာ ကာမႏွင့္ စပ္ယွဥ္ကုန္ေသာ စြဲမက္အပ္ကုန္ေသာ မေနာဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ကုန္ေသာ သေဘာတရားတို႔သည္ ရွိကုန္၏။
ထိုသေဘာတရားကို ရဟန္းသည္ အလြန္ မႏွစ္သက္ခဲ့မူ မစြဲလမ္းခဲ့မူ လႊမ္းမိုး၍ မတည္ခဲ့မူ ရဟန္းတို႔ ဤရဟန္းကို မေနာဝိညာဏ္ျဖင့္ သိအပ္ကုန္ေသာ သေဘာတရားတို႔မွ လြတ္ေျမာက္သူ၊ မာရ္၏ ေနရာအိမ္သို႔ ေရာက္မေနသူ၊ မာရ္၏ အလိုသို႔ လိုက္မေနရသူ၊ မာရ္၏ ေက်ာ့ကြင္းကို (လည္ပင္းမွ) ခြၽတ္ထား ၿပီးသူဟု ဆိုအပ္၏။ ထိုရဟန္းသည္ မာရ္၏ အေႏွာင္အဖြဲ႕မွ လြတ္ေျမာက္ၿပီ၊ ယုတ္မာေသာမာရ္၏ အလို ရွိတိုင္း အျပဳ မခံရေတာ့ၿပီဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။
ဒုတိယသုတ္။